پارک ساحلی مهرگان دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 16:22
شهردار محمدیه با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در این شهر گفت: عملیات احداث پارک ساحلی در شهر مهرگان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازقزوین؛ «محمد پیری»، شهردار محمدیه، با حضور در برنامه رادیویی «روی خط باشید» به تشریح آخرین وضعیت ورودی‌ها و خروجی‌های شهر محمدیه از سمت آزادراه قزوین - تهران و مسیر بالعکس پرداخت و در ادامه به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر اشاره کرد.

پیری در این گفت‌وگوی رادیویی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده جهت بهبود زیرساخت‌های ارتباطی، از پیگیری اصلاح جاده دسترسی حمیدآباد به کورانه خبر داد و آن را از مطالبات مهم مدیریت شهری محمدیه دانست.

شهردار محمدیه همچنین به روند اجرای برخی پروژه‌های مهم محمدیه اشاره کرد و گفت: عملیات احداث مجتمع تجاری مروارید با هدف توسعه خدمات شهری و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی منطقه ادامه دارد؛ همچنین عملیات پروژه احداث کمربندی شرقی و شمالی از طرح‌های مهم در کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد در حال احداث است.

پیری درباره کمبود برخی امکانات در ناحیه شهری مهرگان اظهار کرد: مدیریت شهری در کنار سایر دستگاه‌های مسئول در تلاش است تا با توسعه زیرساخت‌ها و پیگیری‌های لازم، بخشی از این نیازها را برطرف کند.

شهردارمحمدیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات روکش آسفالت معابر مهرگان آغاز شده است. همچنین عملیات احداث پارک ساحلی در این شهر ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد. علاوه بر این، عملیات احداث میدان ورودی مهرگان نیز با سرعت در حال اجرا است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.