بالگرد اورژانس یزد جهت انتقال بیمار تصادفی به پرواز درآمد

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 16:01
یزد - رئیس اورژانس استان یزد گفت: بالگرد اورژانس هوایی استان یزد برای انتقال یک بیمار تصادفی دچار مولتیپل تروما به پرواز درآمد و این مصدوم را از مروست به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد سهیلی اظهار داشت: شنبه ششم تیر ۱۴۰۵، بالگرد اورژانس هوایی استان به منظور تسریع در روند انتقال یک بیمار تصادفی دچار مولتیپل تروما، به سمت مروست اعزام شد.

وی افزود: پس از تحویل بیمار، اقدامات درمانی لازم توسط تیم اورژانس در طول مسیر انجام شد و مصدوم برای تکمیل روند درمان به بیمارستان شهید رهنمون یزد انتقال یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.