بعد از حذف پرسپولیس از رقابت‌ها:/ بازگشت گل‌گهر به رقابت سه‌جانبه و سهمیه آسیایی!

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 01:08
باشگاه گل‌گهر به طور رسمی به مسابقات سه‌جانبه کسب سهمیه آسیایی بازگشت و دوشنبه مقابل چادرملو به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شایعاتی مبنی بر انصراف باشگاه گل‌گهر سیرجان از تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲ به گوش می‌رسید، شکست پرسپولیس مقابل چادرملو اردکان این شایعات را به طور کامل تغییر داد و سیرجانی‌ها بلافاصله پس از حذف سرخ‌پوشان اعلام کردند که در مسابقات حاضر خواهند شد تا شانس خود را برای آسیایی شدن امتحان کنند.

پیش از این مدیران گل‌گهر به شدت نسبت به فرمول برگزاری این تورنمنت و حضور پرسپولیس (با توجه به رتبه ششم این تیم در جدول لیگ) معترض بودند و به نشانه اعتراض قصد داشتند از بازی‌ها کنار بکشند. اما حذف زودهنگام پرسپولیس و هموار شدن مسیر، معادلات گل‌گهر را تغییر داد تا آن‌ها برای رفتن به آسیا از این مسیر میان‌بر وسوسه شوند و دوباره به مسابقات بازگردند.

حالا گل‌گهر باید به مصاف چادرملو اردکانی برود که هنوز از نظر بدنی و جلسات تمرینی به مرز آمادگی کامل نرسیده است. این تقابل شرایطی متفاوت نسبت به بازی با پرسپولیس برای گل‌گهر است تا با پیروزی در تک‌بازی، حضور در رقابت‌های آسیایی را تجربه کند.

بدین ترتیب روز دوشنبه هشتم تیرماه دو تیم گل‌گهر سیرجان و چادرملو اردکان در برای کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا ۲ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف سومین و آخرین نماینده ایران در مسابقات آسیایی مشخص شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.