آمریکا آتش بس با ایران را رسما نقض کرد + جزئیات حمله به سیریک

همشهری آنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 00:49
آمریکا با حمله به نقاطی در محدوده سیریک، آتش‌بس و تفاهمنامه با ایران را نقض کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رسانه آمریکایی صهیونیستی آکسیوس اعلام کرد: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است.

همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد.

سنتکام هم اعلام کرد که امروز مواضع ذخیره‌سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران را هدف حملات خود قرار داده است.

طبق ادعای این سازمان تروریستی، این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز ۲۵ ژوئن ایران به کشتی باری «اور لاولی» (M/V Ever Lovely) با پرچم سنگاپور انجام شد؛ کشتی‌ای که در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود.

سنتکام مدعی شده این حمله نقض آشکار توافق آتش‌بس و تهدیدی علیه آزادی کشتیرانی بین‌المللی بوده است!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.