محسن خلیلی بعد از شکست پرسپولیس مقابل چادرملو و از دست دادن شانس حضور در آسیا اظهار داشت: از هواداران بابت این نتیجه غیرقابل باور عذرخواهی میکنم. جای دفاعی نیست، سعی کردیم شانسی که برای آسیا در ادامه لیگ داشتیم به صورت قانونی امتحان کنیم.
وی ادامه داد: استنباط ما این بود اگر لیگ ادامه پیدا میکرد می توانستیم نتیجه بگیریم. وقتی شانس به تیم ما داده شد فکر می کردیم بچه ها با تمام وجود از این فرصت استفاده کنند، اما اتفاق عجیبی افتاد و روز بد فوتبال گریبان ما را گرفت.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار داشتیم پرسپولیس نتیجه بهتری بگیرد. ما امروز ۷ بازیکن را نداشتیم، اما مهره های دیگری که نامی هم بودند در اختیار داشتیم. چادرملو هم بازیکنان زیادی نداشت و تمرین کمتر هم کرده بود اما انگیزه بیشتری داشتند.
خلیلی درباره مذاکره با اسکوچیچ و کار غیرحرفهای باشگاه؟ تصریح کرد: در همه جای دنیا این مباحث هست، اما تیم بزرگ جایی است که همه باید تمرکز داشته باشند. پرسپولیس تیم معمولی نیست و نیاز به افراد برای تمرکز بهتر دارد.
وی ادامه داد: وقتی از این فرصت استفاده نشد دردناک بود، این زحمت کادر مدیریتی بود تا فرصت آسیایی شدن داشته باشیم. ما نگفتیم که مدیریت مقصر این شرایط نیست و گردن کسی هم این شکست را ننداختیم. من گفتم همه مقصریم اما باید آسیب شناسی کنیم، هواداران صبور باشند تا این پوست اندازی انجام شود.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقادات کریم باقری به بازیکنان و ناراحتی حدادی از بازیکنان؟ عنوان کرد: در زمان کمی پرسپولیس به این شرایط نرسیده است، با دو الی سه پنجره پرسپولیس می تواند پوست اندازی کند. خیلی مواقع می گویند بازیکنان خوب لیگ را جذب کنید اما همه نمی توانند در این تیم موفق شود. نیاز به انگیزه و تمرکز بالا داریم. هر بازیکنی در پرسپولیس نمی تواند موفق شود. مسلما تغییراتی در پرسپولیس خواهد بود و حتماً بازیکنانی مدنظر هستند.
انتهای پیام/