نماینده حزب‌الله: اسرائیل به دنبال جنگ داخلی در لبنان است

خبرگزاری تسنیم شنبه 06 تیر 1405 - 00:11
نماینده فراکسیون پارلمانی حزب‌الله مذاکرات مستقیم دولت لبنان با رژیم صهیونیستی را اقدامی اشتباه خواند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «امین شری»، نماینده فراکسیون پارلمانی حزب‌الله با اشاره به توافق اولیه دولت لبنان با رژیم صهیونیستی گفت: موضع ما ثابت است: مذاکرات مستقیم، اشتباه است.

وی افزود: آنچه اسرائیل در دو جنگ به دست نیاورد، اکنون می‌خواهد از طریق شعله‌ور کردن جنگ میان لبنانی‌ها به آن برسد.

این مقام حزب الله در گفتگو با الجزیره تصریح کرد اسرائیل همچنان به کشاندن لبنان به سمت امتیازات بیشتر ادامه می‌دهد.

امین شری گفت: موافقت ما با استقرار ارتش [لبنان] در جنوب رود لیتانی، به معنای عقب‌نشینی کامل اسرائیل است.

مارکو روبیو، وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا اعلام کرد که اسرائیل و (دولت غربگرای) لبنان پس از مذاکرات در شهر واشنگتن به توافق اولیه دست یافتند.

این توافق در حالی صورت می گیرد که  بخشهایی از خاک لبنان همچنان در اشغال رژیم متجاوز صهیونیستی بوده و این رژیم همچنان به تجاوزات خود به خاک لبنان ادامه می دهد و بر ادامه اشغالگری اصرار می ورزد.

انتهای پیام/

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.