علی ربیعی: رفع محدودیت اینترنت یک «بایدِ بنیادین» بود

فرارو چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 08:04
دستیار اجتماعی رئیس جمهور در توئیتی با اشاره به اینکه پزشکیان «امنیت‌سازترین» تصمیم ممکن را گرفت، افزود: رفع محدودیت اینترنت یک «بایدِ بنیادین» بود.

علی ربیعی، دستیار اجتماعی رئیس جمهور، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در جهان آشوب‌زده و فشارهای ظالمانه‌اش، و در میان برخی کج‌فهمی‌ها و  بداخلاقی‌های داخلی، حضور رئیس‌جمهوری فروتن، صادق و پیراسته از تمایلات نفسانی، غنیمتی برای امروز ایران است که بی‌هیاهو برای مردم می‌کوشد. حل مسئله بدون منازعه، الگویی است که باید پاس داشته شود.»

وی افزود:« معتقدم رییس‌جمهور پزشکیان، امروز «امنیت‌سازترین» تصمیم ممکن را گرفت. رفع محدودیت اینترنت یک «بایدِ بنیادین» بود؛ مایه تأسف است که صداوسیما در صف اول هجمه به این تصمیم ایستاده است.»

علی ربیعی

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.