رسمی: پرونده صدرنشین لیگ یک ایران در CAS

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 22:01
باشگاه صنعت نفت همچنان پرونده سه امتیاز مس شهربابک را دنبال می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه صنعت نفت در عین حال که برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند، پرونده سه امتیاز اضافه شده به یکی از رقیبانش را نیز در دست پیگیری دارد. ماجرا از این قرار است که قبل از شروع دوباره مسابقات لیگ یک، سه امتیاز کسر شده از مس شهربابک به حساب این تیم بازگشت تا معادلات کورس قهرمانی و صعود با کمی تغییر مواجه شود.

این سه امتیاز که در ابتدای فصل به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای از مس شهربابک کسر شده بود، حالا بعد از چندین ماه با رأی کمیته استیناف به این تیم بازگشته است. افزایش امتیازی که صدر جدول را از نساجی گرفت و به مس داد و در عین حال، فاصله امتیازی صنعت نفت با صعود را هم بیشتر کرد.

البته این اتفاق بلافاصله با واکنش دو مدعی مازندرانی و آبادانی همراه شد. حتی سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت نیز اعلام کرد ماجرا را تا آخر پیگیری خواهند کرد و حتی اگر لازم شد کار را به دادگاه CAS خواهند کشاند. حالا هم تازه ترین خبر این است که در این خصوص اقدام رسمی کرده‌اند.

2454630

عصر امروز باشگاه صنعت نفت آبادان شکایتش بابت پرونده مس شهربابک را در دادگاه بین المللی ورزش به ثبت رساند تا حالا جدیدترین پرونده فوتبال ایران در این دادگاه مربوط به مسابقات لیگ دسته اول باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.