پیاتزا: به این دلیل امین اسماعیل‌نژاد را خط زدم

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 21:31
روبرتو پیاتزا دلایل خط زدن امین اسماعیل‌نژاد را توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی والیبال درباره امین اسماعیل نژاد و دانش دوست که از هفته اول لیگ ملت ها خط خوردند، گفت: امین مصدوم شده است و نمی دانم که اطلاع دارید یا نه، بعد از سه هفته تمرین در اردو بهش گفتم که آمادگی لازم را ندارد. برای همین خواستم که سلامت بماند و تمرینات خود را انجام دهد. حس من می گوید که دیر یا زود به تیم بر می گردد.

موقعیت دانش دوست متفاوت است. می خواستم فرصت را به یک بازیکن جوانتر بدهم مانند متین حسینی، همان صحبتی که با امین داشتم با دانش دوست هم داشتم و خواستم تمرینات خود را انجام دهد. البته سرمربی باید ۱۴ بازیکن را انتخاب کند و نه بیشتر. من دوست دارم همه را با خود ببرم اما نمی توانم این کار را انجام دهم.

وی درباره وضعیت تیم ملی و بازیکنانی که به برزیل اعزام می شوند، گفت: تیم ملی والیبال ایران تنها تیم ملی است که نتوانسته از اواخر فوریه تا کنون تمرین خوبی داشته باشد. به همین دلیل باید سریعا تمرینات را انجام دهیم تا فاصله افتاده را جبران کنیم. در مورد نفرات اعزامی تیم هم نمی توانم چیزی بگویم و تا دو روز آینده تصمیم می‌گیرم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.