اقتصادنیوز: معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم برورزرسانی سیستم عامل، مرورگر، آنتیویروس، اپلیکیشنهای بانکی و ابزارهای امنیتی گفت: اولین ساعات پس از بازگشت اینترنت مهمترین زمان برای بازیابی بهداشت سایبری کاربران است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، احسان چیتساز، معاون وزیر ارتباطات در مطلبی در فضای مجازی نوشت:
بعد از اتصال مجدد به اینترنت بینالملل لطفاً قبل از هر استفاده عادی، ابتدا سیستم عامل، مرورگر، آنتیویروس، اپلیکیشنهای بانکی و ابزارهای امنیتی خود را بروزرسانی کنید. در دورههای قطعی یا محدودیت طولانیمدت، سطح آسیبپذیری دستگاهها به شدت افزایش پیدا میکند.
اولین ساعات پس از بازگشت اینترنت مهمترین زمان برای بازیابی بهداشت سایبری کاربران است؛ چون مهاجمان معمولاً از همین پنجره زمانی برای سوءاستفاده از دستگاههای آپدیتنشده استفاده میکنند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.