دربی لیگ یک در کارگران/ بازگشت ورزشگاه قدیمی تهران به چرخه مسابقات

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 19:10
ورزشگاه قدیمی و کوچک تهران در لیگ دسته اول میزبانی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فردا(چهارشنبه) در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد و دو بازی نیز باید در شهر تهران برگزار شود.

از این رو سازمان لیگ مسابقه حساس سایپا و مس شهربابک را در ورزشگاه پاس تهران برگزار خواهد کرد. در شرایطی که محل برگزاری مسابقه دو تیم تهرانی نیروی زمینی و هوادار مشخص نبود، حالا خبر رسیده که این بازی در یکی از ورزشگاه های قدیمی پایتخت برگزار می شود.

با اعلام سازمان لیگ دیدار نیروی زمینی و هوادار ساعت 16:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار خواهد شد.

ورزشگاه کارگران واقع در غرب تهران از حدود 10 سال پیش میزبان مسابقات لیگ یک نبوده و بیشتر به عنوان محل برگزاری تمرینات تیم های لیگ برتری استفاده شده است. با این حال کمبود ورزشگاه در تهران سبب شده تا سازمان لیگ تصمیم به برگزاری بازی نیروی زمینی و هوادار در کارگران بگیرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.