خطیر هم از حضور در جام‌جهانی انصراف داد

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 18:45
تهران- ایرنا- علی خطیر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، از حضور در سفر جام جهانی انصراف داد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، عضو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج از حضور در جام‌جهانی انصراف داد.

وی امروز (سه‌شنبه) با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد به دلیل مشغله کاری و همچنین عدم نیاز به حضورش در این تورنمنت، در سفر همراه کاروان فدراسیون شرکت نخواهد کرد.

پیش از این، حیدر بهاروند و محمدرحمان سالاری دیگر اعضای هیات رئیسه، تصمیم خود را برای انصراف گرفته و نامه رسمی‌ خود را به رئیس فدراسیون فوتبال تحویل داده‌اند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.