واکنش سخنگوی دولت به موضوع واگذاری تامین اجتماعی به دولت + فیلم

اقتصادنیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 21:31
اقتصادنیوز: فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت درباره موضوع واگذاری تامین اجتماعی به دولت واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت درباره موضوع واگذاری تامین اجتماعی به دولت گفت: این نکته را من تاکید بکنم که با توجه به تاکیدی که دولت بر کار کارشناسی دارد، یقینا یکی از جنبه‌های کار کارشناسی، مطالعه اسناد گذشته و مطالعه روندهایی است که موفق نبوده است. لذا در تدوین لایحه، حتماً نهایت دقت خواهد شد.

سخنگوی دولت با اشاره به آخرین وضعیت این لایحه تصریح کرد: هنوز هم لایحه‌ای تدوین نشده و هنوز هم کار به صورت کامل انجام نشده است. اگر لایحه‌ای تدوین شده باشد، باید از نوبت پارلمانی سؤال کنید. اجازه دهید موضوع را بررسی کنم و خبر نهایی را خدمتتان خواهم بود.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.