استقلال با کمک سپاهان زودتر جشن گرفت(عکس)

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:55
استقلال در اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر هندبال و در حالی که از شهر کازرون در این رقابت حاضر بود، یک هفته زودتر جشن قهرمانی گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که لیگ های فوتبال، والیبال و بسکتبال بعد از جنگ رمضان ادامه پیدا نکرد و تکلیف قهرمان آن ها مشخص نشد، فدراسیون هندبال تصمیم گرفت 6 هفته باقی مانده از لیگ برتر هندبال مردان را به صورت متمرکز در شهر کرمان برگزار کند.

از 27 اردیبهشت 9 تیمی که در لیگ برتر باقی مانده بودند، رقابت خود را آغاز کردند و نبرد برای رسیدن به سکوهای اول تا سوم هم تا یک هفته مانده به پایان رقابت ها حسابی داغ بود. 

استقلالی ها که برای اولین بار حضور در لیگ برتر هندبال را تجربه می کردند و از شهر هندبال خیز کازرون هم در این رقابت ها شرکت کرده بودند، با هدایت حمید صادق شاه نشین و جذب بازیکنان مطرحی همچون محمد سیاوشی، یاسین کبیریان جو، وحید مسعودی و... پایان خوشی را برای خودشان را رقم زدند.

2454185
2454186
2454187
2454188

با اینکه استقلال در همان هفته اول به مس کرمان بازی را واگذار کرد و شروع ناامید کننده ای در لیگ برتر داشت، اما در ادامه هر چه جلوتر رفت، آبی پوشان هماهنگ تر شدند و در نهایت یک هفته زودتر از پایان مسابقات، با توجه به پیروزی سپاهان مقابل مس کرمان و برد خودشان مقابل پرواز هوانیروز جشن قهرمانی گرفتند.

این تیم که باید فردا آخرین بازی خود را مقابل سنگ آهن بافق در یزد برگزار کند، احتمالا برای تکمیل جشن قهرمانی خود با تمام قوا به میدان می رود تا بعد از یک برد دیگر و کسب 31 امتیاز جام قهرمانی را در کرمان بالای سر ببرد. 

از سوی دیگر تیم های مس کرمان و سپاهان هم جایگاههای دومی و سومی خود را قطعی کرده اند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.