دعوت ۹ جودوکار به اردوی تیم ملی بانوان/ مشهد میزبان ملی پوشان ایران

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:24
از سوی سرمربی تیم ملی جودو بانوان ایران ۹ ملی پوش به اردوی آماده سازی این تیم که خردادماه جاری در مشهد برگزار خواهد شد، دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودوی بانوان ایران از ۶ تا ۱۴ خردادماه جاری به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.
معصومه جعفری سرمربی تیم ملی بانوان ایران برای حضور در این اردو ملی پوشان مد نظرش را دعوت کرد. بانوان دعوت شده به اردوی آماده سازی عبارتند از:

مریم بربط (همدان)
مهشید صفری (همدان)
مهنا کم گویی(مازندران)
السانا برومند (فارس)
بهاره مهاجر (خراسان رضوی)
زهرا بخشی (خراسان رضوی)
بیتا ابهری (خراسان رضوی)
بهاره رهبر (خراسان رضوی)
دینا رستمی (خراسان رضوی)

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.