اعزام ۱۳ دوومیدانی کار به ناگویا قطعی شد

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 12:05
رئیس فدراسیون دوومیدانی از اعزام ۱۳ ورزشکار برای حضور در بازی های آسیایی ناگویا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حدادی در پایان نشست تخصصی بازی‌های آسیایی ناگویا اظهار داشت: تصمیمات خوبی گرفته شد. حضور تقریباً ۱۳ ورزشکار قطعی شد و چند ورزشکار دیگر هم در ویتینگ هستند که در مسابقات خردادماه ، لیست نهایی مشخص می‌شود. هدف فدراسیون دوومیدانی این است که افرادی اعزام شوند که واقعاً شانس کسب مدال دارند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به سابقه مدال‌آوری این رشته گفت: دوومیدانی در سالیان گذشته مدال‌های زیادی گرفته و در دوره قبلی دو مدال کسب کرده است. ما خیلی امیدواریم که کاروان ایران رکورد جدیدی در تمامی رشته‌ها بزند و دوومیدانی هم جزوی از آن‌ها باشد. تمام هدفمان این است که بچه‌هایمان مدال‌های خوش‌رنگ بگیرند.

وی در خصوص برنامه‌های آمادگی ملی‌پوشان عنوان کرد: بچه‌های ما از آبان ماه ۱۴۰۳ در اردو هستند. هجدهمین اردویشان را در مشهد سپری کردند. پنجشنبه مسابقات جایزه بزرگ در بندر ترکمن را داشتیم. حدود یک ماه در کشور هستند و تیم اصلی‌مان می‌رود به اروپا اعزام خواهد شد.

حدادی در پایان گفت: هیچ ورزشکاری و هیچ مدیری دوست ندارد نتیجه ضعیف بگیرد. تلاشمان را می‌کنیم که اتفاقات خوبی رقم بخورد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.