دعوت از 4 بازیکن جدید به تیم المپیک

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:05
حسین عبدی چهار بازیکن جدید را به جمع ملی‌پوشان امید اضافه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران نخستین دوره آماده‌سازی خود زیر نظر حسین عبدی را طی یک هفته اخیر در تهران انجام داد، اما حالا چهار بازیکن جدید دیگر هم به تمرینات اضافه خواهند شد تا سرمربی تیم عملکرد آنها را هم مورد ارزیابی قرار بدهد.

با اعلام عبدی، نام رضا غندی‌پور، ابوالفضل کوهی، میلاد کُر و امیرحسین سام‌دلیری هم در لیست تیم المپیک ایران قرار گرفت و این چهار بازیکن به اردوی این تیم در مرکز ملی دعوت شدند.

این چهار بازیکن جدید، باید از ساعت 13 امروز دوشنبه خود را به کادر فنی و اجرایی تیم المپیک معرفی کنند تا در تمرینات تیمی حاضر شوند.

گفتنی است، اردوی تیم فوتبال امید ایران که از روز بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه آغاز شده، تا روز دهم خردادماه ادامه دارد تا کادر فنی در نخستین اردو به شناخت لازم از بازیکنان دعوت شده برسد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.