بازی کنید، پنالتی مهم نیست؛/ طارمی به همه بازیکنان: اعتراض ممنوع!

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 10:49
ستاره خط حمله ایران به هم‌تیمی‌هایش تاکید کرد اعتراضی نسبت به قضاوت بازی نداشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز یکشنبه تیم ملی ایران با انجام مسابقه درون گروهی پیگیری شد و بازیکنان کُری‌خوانی زیادی با یکدیگر داشتند که همین اتفاق موجب شد تا رقابت هم به‌طور جدی دنبال شود و در بالاترین حد باشد، اما عدم اعلام یک پنالتی به سود زردپوشان با اعتراض امیرحسین حسین‌زاده و واکنش مهدی طارمی به مهاجم تراکتور همراه شود.

امیرحسین حسین‌زاده در یک صحنه به دنبال ایجاد موقعیت برای تیمش با کاورهای زرد رنگ بود، اما در محوطه جریمه سرنگون شد ولی در این صحنه بازی بدون اعلام پنالتی به جریان افتاد و لحظاتی بعد هم قرمزپوشان توانستند به گل برسند که این اتفاق، با اعتراض مهاجم ملی‌پوش تراکتور مواجه شد.

حسین‌زاده پس از اینکه تیمش گل خورد، نسبت به عدم پنالتیِ لحظاتی قبل معترض شد که مهدی طارمی به این اتفاق واکنش نشان داد و به مهاجم تراکتور تاکید کرد که نباید اعتراضی داشته باشد.

طارمی در این صحنه با صدای بلند گفت که اگر خطا اعلام نشد، نباید بازیکنی شلوغ کند و در پایان هم گفت: «تمومه. بجنب. گرفت گرفت، اگر نگرفت هم نگرفت. همه (گوش کنند.)» تا پس از این صحبت‌های مهاجم باتجربه تیم ملی، بازی دوباره به جریان بیفتد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.