جزئیات دومین جلسه دادگاه پژمان جمشیدی

همشهری آنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
دومین جلسه دادگاه پژمان جمشیدی امروز به‌صورت غیرعلنی در دادگاه کیفری یک تهران در جریان است؛ پرونده‌ای که با شکایت به اتهام تجاوز به عنف شکل گرفته و اکنون در مرحله تکمیل دفاعیات طرفین قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، دومین جلسه رسیدگی به پرونده پژمان جمشیدی، بازیگر سینما و فوتبالیست پیشین، امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ در دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد. این جلسه به‌صورت غیرعلنی و در ادامه بررسی شکایت مطرح‌شده علیه وی، با هدف تکمیل دفاعیات طرفین در جریان است.

در آستانه برگزاری این جلسه، وکیل مدافع جمشیدی، کامبیز برجاس، اعلام کرده بود که زمان رسیدگی پیشین به دلیل همزمانی با آغاز جنگ به تعویق افتاده است. وی با تأکید بر موضع دفاعی خود اظهار داشت که بر بی‌گناهی موکلش اصرار دارد، با این حال تصمیم‌گیری نهایی را بر عهده مرجع قضایی دانست.

نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شده بود.

پیش‌تر نیز قوه قضائیه در ۲۹ مهر ۱۴۰۴ از بازداشت جمشیدی و انتقال او به زندان قزلحصار خبر داده بود. بر اساس اعلام رسمی، علت بازداشت، شکایت یک زن جوان با اتهام تجاوز به عنف عنوان شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.