وزیر نیرو: نزدیک 5000 مگاوات نیروگاه ما را زدند

تابناک چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
عباس علی‌آبادی گفت: «نمی‌توانم به ضرس قاطع بگویم امسال بدون خاموشی رد می‌شویم چون ما در جنگ هستیم و نزدیک 5000 مگاوات نیروگاه ما را زدند و بخش‌های عمده‌ای از شبکه ما آسیب دیده است. خیلی فاصله‌ ما تا تراز کم شده یعنی به نقطه‌ای رسیدیم که بسیار نقطه امید بخشی است.» اظهارات علی آبادی را می‌بینید و می‌شنوید.
عباس علی‌آبادی گفت: «نمی‌توانم به ضرس قاطع بگویم امسال بدون خاموشی رد می‌شویم چون ما در جنگ هستیم و نزدیک 5000 مگاوات نیروگاه ما را زدند و بخش‌های عمده‌ای از شبکه ما آسیب دیده است. خیلی فاصله‌ ما تا تراز کم شده یعنی به نقطه‌ای رسیدیم که بسیار نقطه امید بخشی است.» اظهارات علی آبادی را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 2143
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.