عکس | ملی پوشان برای جام جهانی آمپول زدند!

خبرآنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:51
واکسیناسیون ملی پوشان فوتبال توسط فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت بهداشت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون پزشکی ورزشی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (مرکز بهداشت غرب تهران) اعضای تیم ملی فوتبال را در استانه جام جهانی ۲۰۲۶ تحت واکسیناسیون قرار داد.این واکسیناسیون برابر پروتکل جام جهانی فوتبال برگزار شد و طی آن واکسن های MMR (سرخک، سرخجه و اوریون) و IPV (فلج بزرگسالان) برای ملی پوشان تزریق شد و واکسن دوگانه کزاز، دیفتری و هپاتیت B در پرونده پزشکی ملی پوشان مورد بررسی قرار گرفت و کارت واکسن بین المللی برای ملی پوشان فوتبال صادر گردید.

عکس | ملی پوشان برای جام جهانی آمپول زدند!

عکس | ملی پوشان برای جام جهانی آمپول زدند!

عکس | ملی پوشان برای جام جهانی آمپول زدند!

عکس | ملی پوشان برای جام جهانی آمپول زدند!

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.