نگاهی به دو برنامه تلویزیونی

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
برنامه‌های «تهران ۲۰»، با بررسی اقدامات بنیاد نخبگان و سازمان آتش‌نشانی و «الف تا»، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از شبکه‌های تهران و آموزش پخش می‌شود.

برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، همزمان با روز ملی استعداد‌های درخشان و روز جهانی آتش‌نشانی، اقدامات بنیاد ملی نخبگان و عملکرد سازمان آتش‌نشانی در برنامه امشب «تهران ۲۰» بررسی می شود.

«علیرضا نیکبخت»، معاون امور مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان، در بخش نخست برنامه به موضوع شناسایی استعداد‌های برتر و اقدامات بنیاد ملی نخبگان در استان‌های مختلف کشور به مناسبت روز ملی استعداد‌های درخشان خواهد پرداخت.

در بخش دیگری از برنامه، «قدرت‌الله محمدی»، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، به مناسبت روز جهانی آتش‌نشانی، به بررسی اقدامات سازمان آتش‌نشانی در جنگ تحمیلی سوم و پرونده ساختمان‌های ناایمن در پایتخت می پردازد.

برنامه «تهران ۲۰»، کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه تهران، به تهیه‌کنندگی «مجتبی احمدی» و با اجرای «علی مروی» و «محمدرضا سلمانی»، شنبه تا پنجشنبه، ساعت ۲۰، از شبکه تهران پخش می شود.

برنامه

ویژه‌برنامه «الف تا»، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، با اجرای حامد مهربانی، تا ۱۷ اردیبهشت‌، هر شب ساعت ۲۲:۰۰، از شبکه آموزش پخش می شود.

این برنامه که با هدف ارج نهادن به زحمات مجاهدان عرصه دانایی طراحی شده، تلاش می‌کند تا با رویکردی متفاوت، چالش‌ها، خاطرات و دستاورد‌های معلمان برتر و اثرگذار کشور را بررسی کند.

برنامه «الف تا»، میزبان چهره‌های شاخص حوزه آموزش و پرورش است و به نقش محوری معلم در توسعه فردی و اجتماعی می‌پردازد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.