عضو فراکسیون مستقلین: ​​​​​​​اروپا ژست بشردوستانه می‌گیرد

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 09:34
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: عدم لغو تحریم‌های اروپا علیه ایران، صرفاً نشان دادن وفاداری این اتحادیه به آمریکا و خوش رقصی برای دولتمردان کاخ سفید است.

احمد بیگدلی، عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، به اظهارات رئیس کمیسیون اروپا در موردعدم لغو تحریم‌ها علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خانه ملت، بیگدلی گفت: اتحادیه اروپا با اتخاذ چنین رویکردی، صرفاً درصدد نشان دادن وفاداری به آمریکا و خوش رقصی برای دولتمردان کاخ سفید است. 

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فون درلاین در موضع‌گیری خود نسبت به دلایل اعمال تحریم‌ها، مسئله فریبکارانه حمایت از ملت ایران را مطرح کرده در حالی که اصل تحریم مردم را هدف قرار داده است. 

وی افزود: به عبارتی اروپایی‌ها در مقابل رسانه‌ها ژست بشردوستانه و حمایت از مردم ایران می‌گیرند اما در عمل با اعمال تحریم‌های ظالمانه، درصدد آسیب زدن به مردم کشورمان هستند. 

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس کمیسیون اروپا پاسخ دهد چرا در حوزه‌های مختلف مانند اقتصادی، بهداشت و درمان و غیره اقدام به اعمال محدودیت علیه ایران کرده اند! ؛ مگر نه اینکه هزینه تحریم‌ها همواره مردم را دچار مشکل می‌کند. 

بیگدلی خاطرنشان کرد: این روزها اروپایی‌ها به دلایل مختلف دچار مشکلات اقتصادی هستند لذا توصیه می‌شود به جای طرح مسائل حاشیه‌ای و فریبکارانه نسبت به کشورمان، تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را برچینند؛ افکار عمومی دنیا پشت پرده اعمال چنین محدودیت‌هایی را متوجه شده و آن‌ها دیگر نمی‌توانند به دروغگویی خود ادامه دهند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.