کشف یک مرکز جاسوسی در تهران

افکار نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:09
در زمان جنگ تحمیلی رمضان و حمله هوایی و بمباران پایتخت و شهرها توسط دشمن آمریکائی صهیونیستی، عناصر وطن‌فروش در حال همکاری با دشمن بودند؛پلیس می‌گوید که پرونده جدیدی از جاسوسی در تهران را کشف کرده است.

مأموران پلیس اطلاعات فاتب با اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به کشف یک واحد مسکونی مجهز به استارلینک در یوسف‌آباد شدند که به عنوان پایگاه فعالیت‌های جاسوسی مورد استفاده قرار گرفته بود.

۲ روز پیش پیرو اخبار و اطلاعات مردمی سه واحد صنفی که از تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای در یکی از مجتمع‌های تجاری در شمال غرب تهران استفاده غیرمجاز کرده و یکی از آنها ۱۹ بار اطلاعات و تصاویر به دشمن ارسال کرده بود شناسایی و پلمب شدند.

در این پرونده هم بر اساس تحقیقات، متهمان با طرح و برنامه‌ریزی دقیق اقدام به اجاره واحد مسکونی کرده و در آن تجهیزات پیشرفته ارتباطی از جمله اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را نصب و اقدام به ارسال اطلاعات و اخبار به سرویس‌های جاسوسی و شبکه‌های معاند خارج از کشور می‌کردند. پلیس از شهروندان می‌خواهد که با هوشیاری و دقت، هرگونه فعالیت مشکوک در ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی را سریعاً اطلاع دهند تا با مشارکت مردم، از هرگونه سوءاستفاده و تهدید امنیتی پیشگیری شود.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.