یک مقام ایرانی: از قبل کاهش تولید نفت را آغاز کرده‌ایم

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:07
بلومبرگ به نقل از یک مقام ارشد ایرانی نوشت: ما از قبل کاهش تولید نفت را آغاز کرده‌ایم. کاهش تولید یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از رسیدن به محدودیت ظرفیت ذخیره‌سازی است.

بلومبرگ به نقل از یک مقام ارشد ایرانی نوشت: ما از قبل کاهش تولید نفت را آغاز کرده‌ایم.
 
به گزارش تابناک، در ادامه این مطلب آمده است: کاهش تولید یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از رسیدن به محدودیت ظرفیت ذخیره‌سازی است.
 
ایران در بستن موقت چاه‌های نفت بدون ایجاد خسارت دائمی، تجربه کسب کرده است.
 
این خبرگزاری به نقل از  اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی در ایران نیز نوشت: ما تجربه و تخصص کافی داریم و نگران نیستیم.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.