تیم ملی تنیس ایران با برنامه‌ای منسجم راهی دیویس کاپ می‌شود

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:00
مدیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تنیس گفت: رقابت‌های دیویس کاپ گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه از ۲۲ تیر به میزبانی کوالالامپور مالزی آغاز خواهد شد.

تیم ملی تنیس ایران با برنامه‌ای منسجم راهی دیویس کاپ می‌شود
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، فرشاد صفتی با اشاره به برنامه‌های پیش روی تیم دیویس کاپ کشورمان یادآور شد: در این مسابقات تیم‌های تنیس ایران، ویتنام، اردن، سنگاپور، عربستان، فیلیپین، مالزی و ازبکستان حضور دارند که در نهایت سه تیم برتر به مسابقات پلی‌آف گروه ۲ جهانی در سال ۲۰۲۷ صعود خواهند کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور با برنامه‌ریزی انجام شده رقابت‌های انتخابی از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در مرکز ملی تنیس برگزار می‌شود تا کادر فنی ترکیب نهایی خود را برای حضور در این رویداد مشخص کنند. هدایت این تیم بر عهده حمیدرضا نداف است و تونی اندروویچ وی را در این مسابقات همراهی می‌کند.

صفتی گفت: تیم ملی تنیس دیویس کاپ ایران برای آمادگی بهتر برای حضور در رقابت‌های دیویس کاپ گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه قرار است سه هفته در تورجهانی تونس به میدان برود که این رقابت‌ها از ۲۲ خرداد آغاز و ۱۲ تیرماه به پایان می‌رسد تا در نهایت تیم ملی از تونس راهی کوالالامپور، محل برگزاری رقابت‌های دیویس کاپ شود.

وی یادآور شد: با توجه به حوادث اخیر و خسارت‌هایی که به مرکز ملی تنیس و بخش‌های دیگر وارد شد، هدف و تلاش ما این است در فرصت باقی مانده تیم را در بهترین شرایط آماده حضور در این رویداد کنیم و امیدواریم نفرات اعزامی بتوانند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.