به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، با برگزاری مجمع عمومی فوقالعاده صاحبان سهام بانک کارآفرین و با حضور 83.7درصد از سهامداران با پیشنهاد اعضای هیاتمدیره بانک کارآفرین، جهت افزایش سرمایه فعلی این بانک از ۶هزارمیلیارد تومان به ۳۰ هزارمیلیارد تومان موافقت شد. مجمع عمومی فوقالعاده بانک کارآفرین، ضمن اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی، با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل بانک، بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس برگزار شد، در این مجمع سهامداران به هیاتمدیره بانک اجازه دادند تا از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی اموال و املاک بانک سرمایه اولیه بانک را در مرحله اول از محل سود انباشته بانک به 9.4 همت و در مرحله بعد در بازه زمانی دو ساله بعد از اخذ مجوز نهایی سازمان بورس با افزایش 20.6 همت از محل تجدید ارزیابی اموال و املاک تا ۳۰ همت افزایش دهند.
مجمع فوقالعاده افزایش سرمایه
در این مراسم احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در جریان برگزاری مجمع فوقالعاده بانک از تداوم برنامههای توسعهای بانک خبر داد و گفت: افزایش سرمایه اولیه بانک بستر مناسبی برای تداوم برنامههای توسعه خدمات نوین، حفظ بهداشت اعتباری و رشد بانک فراهم خواهد آورد.
بنا به گفته رضا راضیزاده دبیر مجمع فوقالعاده و معاون مالی و امور مجامع بانک کارآفرین، این بانک پس از ثبت مراحل افزایش سرمایه خود ضمن ارتقای جایگاه خود در بین بانکها از لحاظ میزان سرمایه ثبت شده نسبتهای نظارتی بانک نیز افزایش مییابد که این امر افزایش سطوح اعطای تسهیلات سرمایهگذاریهای بانک را جهت رشد و ارتقای سطح خدمات و نوآوری به همراه خواهد داشت.
وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون روال افزایش سرمایه بانک کارآفرین بهصورت مستمر ادامه داشته است و در حال حاضر با تصویب سهامداران، تا دو سال آینده بانک کارآفرین یک بانک ۳۰ همتی خواهد شد.
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.