واکنش بقایی به ادعای وزارت خارجه آمریکا/ حمله نظامی علیه ایران، «دفاع از خود» نبود بلکه یک اقدام تجاوزکارانه بود

اقتصادنیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
اقتصادنیوز: اسماعیل بقائی به ادعای وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر ورود به جنگ با ایران در راستای «دفاع از خود» واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  تسنیم، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر ورود به جنگ با ایران در راستای «دفاع از خود»، در پیامی در شبکه ایکس نوشت: حمله نظامی آمریکا علیه ایران، «دفاع از خود» نبود - بلکه یک اقدام تجاوزکارانه علیه ملت ایران بود.

إسماعیل بقائی , سخنگوی وزارت امور خارجه , جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ,

بقائی در این پیام این سوال را مطرح کرد: «دفاع از خود» در برابر چه چیزی؟! آیا «حمله مسلحانه‌ای» از سوی ایران صورت گرفته بود که «دفاع از خود» را توجیه کند؟ قطعاً نه! بنابراین حمله نظامی آمریکا علیه ایران، «دفاع از خود» نبود - بلکه یک اقدام تجاوزکارانه علیه ملت ایران بود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.