مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در دومین سفر پس از جنگ تحمیلی اخیر با هدف بررسی وضعیت شرکتهای پتروشیمی آسیب دیده، از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر بازدید کرد.

حسن عباسزاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در ماهشهر گفت: این بازدید با هدف بررسی وضعیت شرکتهای پتروشیمی آسیب دیده، از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر انجام شد و در جلسه با مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی منطقه، و برنامه بازیابی واحدهای منطقه مورد بررسی قرار گرفت تا در سریعترین زمان ممکن واحدهای آسیب دیده به مدار تولید برگردند.
وی گفت: تمام هدف ما این است که با تامین مواد اولیه و خوراک صنایع پایین دستی نیازهای اساسی جامعه و کالاهای مورد نیاز مردم را تهیه کنیم و به نیازهای مردم پاسخ دهیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.