۱۳ بازی محرومیت به دلیل مشت زدن به حریف

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
استبان آندرادا، دروازه‌بان ۳۵ ساله تیم رئال ساراگوسا در لیگ دسته دوم اسپانیا، به دلیل مشت زدن به بازیکن تیم هوئسکا، ۱۳ بازی از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش ایسنا، استبان آندرادا، دروازه‌بان ۳۵ ساله آرژانتینی تیم رئال ساراگوسا، به دلیل مشت زدن به کوین نایبوت، بازیکن تیم هوئسکا، تا مدتها قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

آندرادا پس از سوت پایان (زمانی که بازیکنان در حال خروج از زمین بودند) به سمت نایبوت رفت و یک مشت محکم به صورت او زد و داور مسابقه آندرادا را با کارت قرمز اخراج کرد.

کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا ابتدا آندرادا را ۳ بازی محروم کرد ولی تیم هوئسکا به این حکم اعتراض کرد و بازبینی ویدئویی درخواست کرد.

در نهایت پس از بازبینی ویدئو، کمیته مسابقات حکم داد که خشونت به کار رفته غیرقابل قبول است و محرومیت آندرادا به ۱۳ بازی افزایش یافت.

این یکی از سنگین‌ترین محرومیت‌های تاریخ لیگ دسته دوم اسپانیا است.

 ساراگوسا در رده دهم جدول قرار دارد و شانس صعود به لالیگا را برای فصل بعد ندارد.

هوئسکا نیز در رده سیزدهم است.

آندرادا در تابستان ۲۰۲۵ از بوکاجونیورز به ساراگوسا پیوست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.