وسلی کلارک، فرمانده سابق ناتو گفت: «ما در حملات ایران رادارهایی از دست دادهایم که جایگزینی آنها دشوار است. درحال حاضر موجودی موشکهای تاماهاوک ما به زیر 50 درصد رسیده است. حدود یکسوم ظرفیت رهگیری موشکهای بالستیک و نیمی از موجودی موشکهای ارتفاع بالای «تاد» را مصرف کردهایم. جایگزینی این موشکها در برخی موارد چندین سال زمان میبرد. همچنین کشتیهایی که در منطقه هستند باید بازآماد شوند که خود عملیات بزرگی است. خرج مهمات جنگ با ایران 25 میلیارد دلار شده است اما تولید و جایگزینی این تجهیزات، از خودِ پول مهمتر است»
وسلی کلارک، فرمانده سابق ناتو گفت: «ما در حملات ایران رادارهایی از دست دادهایم که جایگزینی آنها دشوار است. درحال حاضر موجودی موشکهای تاماهاوک ما به زیر 50 درصد رسیده است. حدود یکسوم ظرفیت رهگیری موشکهای بالستیک و نیمی از موجودی موشکهای ارتفاع بالای «تاد» را مصرف کردهایم. جایگزینی این موشکها در برخی موارد چندین سال زمان میبرد. همچنین کشتیهایی که در منطقه هستند باید بازآماد شوند که خود عملیات بزرگی است. خرج مهمات جنگ با ایران 25 میلیارد دلار شده است اما تولید و جایگزینی این تجهیزات، از خودِ پول مهمتر است»
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.