ادامه روند سازندگی کشور در هر شرایطی

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:40
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ادامه روند سازندگی در کشور، گفت: تمامی برنامه‌های اجرایی در حوزه حمل‌ونقل و زیرساخت‌ها حتی در شرایط بحرانی پیش‌بینی شده و مسیر توسعه با اتکا به ظرفیت‌های داخلی ادامه دارد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، سید عبدالله ارجائی با اشاره به ظرفیت‌های مهندسی و اجرایی کشور گفت: امروز بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی با اتکا به دانش فنی داخلی و توان پیمانکاران ایرانی در حال اجراست و این روند با کیفیت بالاتر در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

ارجائی در آیین آغاز عملیات اجرایی ارتقای محور تویسرکان–شهرستانه ، با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای طرحها افزود: پیشنهاد می‌شود عملیات اجرایی به‌صورت مقطعی و قطعه‌ای پیش برود تا بخش‌های تکمیل‌شده سریع‌تر وارد مدار بهره‌برداری شوند و آثار اقتصادی طرح زودتر نمایان شود.

وی همچنین بابیان پایداری خدمات‌رسانی در شرایط مختلف کشور گفت: در دوره‌های اخیر، با وجود فشارها و تهدیدها، روند ارائه خدمات عمومی در حوزه‌های آب، برق، انرژی و حمل‌ونقل بدون وقفه ادامه داشته و این موضوع نشان‌دهنده انسجام و کارآمدی ساختار اجرایی کشور است.

وی به جایگاه راهبردی زیرساخت‌ها در توسعه ملی اشاره و تصریح کرد: هدف اصلی مجموعه وزارتخانه، استمرار روند سازندگی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم در تمامی شرایط است و این مسیر با قدرت ادامه خواهد یافت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.