بازگشایی صندوق‌های املاک و مستغلات بورس از هفته آینده

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:40
معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از تغییراتی در نحوه فعالیت برخی ابزارهای بازار سرمایه خبر داد و گفت: از هفته آینده صندوق‌های املاک و مستغلات بازگشایی می‌شود.

افزایش ساعات معاملات صندوق‌های درآمد ثابت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمید یاری با اشاره به اینکه طی روز‌های گذشته، جلسات مختلفی برای ارزیابی شرایط، تحقق الزامات بازگشایی بازار سهام و بازگشت ساعت معاملات سایر ابزار‌های بازار به روال عادی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس جمع‌بندی صورت‌گرفته، از روز شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، معاملات صندوق‌های املاک و مستغلات از سر گرفته خواهد شد و ساعت معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت، اوراق تسهیلات مسکن، صندوق‌های املاک و مستغلات و اوراق بهادار با درآمد ثابت اعم از دولتی، شهرداری و شرکتی از ۹ صبح تا ۱۵ انجام خواهد شد.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: یکی از الزامات شورای‌عالی بورس برای بازگشایی بازار سهام، شفاف‌سازی و ارائه اطلاعات لازم شرکت‌های پذیرفته‌شده با لحاظ ملاحظات امنیت اطلاعات است که شفاف‌سازی‌ها به تدریج بر روی سامانه کدال در حال افزایش است.

یاری گفت: برای بازگشایی بازار سهام به صورت مستمر شرایط و الزامات مطرح‌شده بررسی می‌شود. بر همین اساس و بر مبنای مصوبه شورای‌عالی بورس، فعلاً طی روز‌های شنبه ۱۲ اردیبهشت لغایت پایان روز کاری دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵، معاملات بازار سهام متوقف خواهد بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.