ریزش یک معدن زغال سنگ در طبس/ چند نفر جان باختند؟

پارسینه یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:37
یک معدن پیمانکاری زغال سنگ در طبس ریزش کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، ریزش در یکی از معادن پیمانکاری زغال‌سنگ طبس به جان‌باختن یک کارگر و مصدومیت یک نفر دیگر انجامید.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت زغال‌سنگ طبس، این حادثه حوالی ساعت ۷ صبح و در زمان فعالیت شیفت کاری رخ داده است که طی آن یکی از کارگران بر اثر جراحات ناشی از ریزش جان خود را از دست داد و کارگر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان طبس منتقل شد.

همچنین با پیدا شدن پیکر کارگر مفقودی، عملیات جست‌وجو و نجات در محل حادثه پایان یافت.

گفتنی است علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.