اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه در پیامی از حضور مردم در تجمع امام رضاییها تقدیر کرد و نوشت: ملت ایران در سالروز ولادت حضرت رضا(ع) قیام کرده و بیعت خود را با نائب امام زمان(عج) تجدید کردند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، غلامحسین محسنی اژهای رئیس قوه قضاییه در پیامی از حضور مردم شریف ایران در تجمع امام رضاییها تقدیر کرد و نوشت: آحاد ملت ایران در خجسته سالروز ولادت پناه و ولی نعمتشان حضرت رضا (ع) قیام کرده و بیعتشان را با نائب امام زمان (عج) تجدید کردند.
احسنت بر این ملت متحد و لایتمدار که امروز بار دیگر دشمن را تحقیر کرد.
پرچم ایران اسلامی به سبب استقامت این مردم امروز نه فقط در جغرافیا و پهنه خاکی کشورمان بلکه در عمق قلوب و جان حق طلبان عالم برافزاشته شده است.
همه این مواهب به لطف و مدد سلطان خراسان است که جان ها به فدای او باد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.