فروش خودرو وارداتی؛ عرضه 14 مدل به قیمت نمایندگی‌

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:31
مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه اتونوین از روز 12 اردیبهشت آغاز خواهد شد

بر اساس اعلام سامانه عرضه اتونوین، مرحله جدیدی از عرضه خودروهای وارداتی از برندهای مختلف به زودی انجام می شود.

به گزارش آخرین خودرو، مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی از تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ با خودروهایی از برند های ولوو، آئودی، جی ای سی، هاوال، اشکودا، نیسان، تویوتا و هیوندای در سامانه اتونوین انجام می شود.

متقاضیان محترم می‌توانند از تاریخ ۱۲ اردیبهشت لغایت ۱۵ اردیبهشت نسبت به مسدودسازی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی نزد بانک‌های اعلام‌شده در پلتفرم اتونوین اقدام نمایند. همچنین امکان ثبت‌سفارش برای متقاضیان از تاریخ ۱۳ اردیبهشت لغایت ۱۸اردیبهشت فراهم خواهد بود.

در این دور عرضه خودروهای نیسان آلتیما، نیسان قشقایی، نیسان سیلفی، ولوو XC70، جی ای سی امکو هیبرید، اشکودا کاروک، هاچبک برقی نامی، آئودی Q5 برقی، هاوال H9، هیوندای الانترا، آئودی Q4 برقی، جی ای سی امپو هیبرید، اشکودا سوپرب و تویوتا راو۴ عرضه می شوند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید