خبر خوب برای سهراب؛ ستاره‌های خارجی استقلال در آستانه بازگشت

خبرورزشی چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 16:55
سرپرست استقلال ادعا کرد تا ۴ روز آینده بازیکنان خارجی به تیم ملحق می‌شوند.

تحولات اخیر باعث شد مسئله بازگشت خارجی‌ها به فوتبال ایران تبدیل به یکی از چالش‌های جدی باشگاه‌ها شود، در این بین وضعیت استقلال باتوجه به تعدد بازیکنان خارجی‌اش سخت‌تر است و خبر ارسال نوتیس و تهدید به فسخ آن‌ها در روزهای اخیر نگرانی هواداران این تیم را بیشتر کرده است. البته امروز تاجرنیا اعلام کرد نامه این بازیکنان صرفا برای پرداخت مطالباتشان بوده و آن‌ها قصدی برای جدایی ندارند. در ادامه این اظهارات، سرپرست استقلالی‌ها هم اعلام کرده خارجی‌های تیم تا ۱۳ اردیبهشت باید به ایران برگردند تا بیستم در دور جدید تمرینات تیم شرکت کنند.

حالا باید دید شرایط خارجی‌های استقلال به اندازه اظهارات مسئولانش خوب پیش می‌رود یا نه.

بیشتر بخوانید: مدیر باتجربه استقلال فاش کرد: من تعدیل و برکنار شدم!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.