شاگردان سهراب بختیاری زاده به تمرینات برگشتند

افکار نیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 11:16
شاگردان سهراب بختیاری زاده از اواخر اردیبهشت به تمرینات بازخواهند گشت.

استقلال آخرین تیمی بود که در لیگ برتر به میدان رفت. این تیم با هدایت سرمربی جدید خود، سهراب بختیاری زاده، توانست مقابل فجر سپاسی با حساب 1-2 پیروز شده و صدرنشین جدول شود. آنها بعد از وقفه طولانی مدت در لیگ نیز به عنوان اولین تیم لیگ برتری تمرینات خود را از سر گرفتند منتها تغییر برنامه سازمان لیگ، برنامه تمرینات آبی پوشان را هم تغییر داد.

فعلا برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر به بعد از بازی‌های ایران در جام جهانی موکول شده اما تصمیم باشگاه استقلال بر این شده تا برای حفظ آمادگی بازیکنان بار دیگر به زمین تمرین بازگردند. در همین خصوص علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه اعلام کرده که شاگردان سهراب از بیستم اردیبهشت برنامه‌های تمرینی خود را آغاز خواهند کرد.

شروع دور جدید تمرینات استقلالی‌ها با برنامه تیم ملی برای برگزاری اردو در ترکیه همزمان است و به همین دلیل بازیکنان ملی‌پوش استقلال و نفرات خارجی در این دور از تمرین حضور نخواهند داشت.

همه این‌ها در حالی است که استقلالی‌ها انتظار دارند با توجه به ناتمام ماندن لیگ و عدم ازسرگیری احتمالی بعد از جام جهانی، به عنوان نماینده ایران در فصل بعد لیگ نخبگان آسیا معرفی شوند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.