یک کشته بر اثر ریزش معدن زغال‌سنگ در طبس

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 11:12
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس از وقوع حادثه ریزش در یکی از معادن زغال‌سنگ این شهرستان خبر داد که منجر به جان‌باختن یک کارگر شد.

یک کشته بر اثر ریزش معدن زغال‌سنگ در طبس

به گزارش تحریریه معدن خبرگزاری صداو سیما، محمود زارع‌نیا اظهار کرد: این حادثه در پی ریزش در معدن پیمانکاری زغال سنگ طبس در محل معادن پروده روی داد که بلافاصله پس از وقوع، تیم‌های ایمنی و امدادی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در زمان حادثه تعدادی از کارگران در محل کارگاه حضور داشتند، افزود: با تلاش نیرو‌های امدادی، دو کارگر که زیر آوار محبوس شده بودند شناسایی شدند که یکی از آنها مصدوم و دیگری جان باخت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گفت: طبس هم‌اکنون تیم‌های کارشناسی برای بررسی دقیق ابعاد حادثه و ارزیابی وضعیت ایمنی کارگاه در محل معدن حضور دارند و گزارش تکمیلی پس از پایان بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

شهرستان طبس به‌عنوان قطب زغال‌سنگ کشور، بخش قابل توجهی از ذخایر این ماده معدنی ایران را در خود جای داده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.