به گزارش همشهری آنلاین، مادر شهید شهسواری درباره آخرین جمله ای که فرزندش نوشته بود، گفت: یک جمله ای درباره بهشت نوشت؛ «من بهشت را دوست دارم».
تسبیح آخرین یادگاری است که برای من به جامانده + ویدئو | خاطره شیرین مادر دانش آموز شهید میناب
به گزارش همشهری آنلاین، مادر شهید شهسواری درباره آخرین جمله ای که فرزندش نوشته بود، گفت: یک جمله ای درباره بهشت نوشت؛ «من بهشت را دوست دارم».
تسبیح آخرین یادگاری است که برای من به جامانده + ویدئو | خاطره شیرین مادر دانش آموز شهید میناب