کاهش مصرف برق و افزایش مصرف آب در شرکت ملی مس در فروردین

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 22:47
آمارهای منتشرشده از شرکت ملی صنایع مس ایران نشان می‌دهد مصرف برق این شرکت در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته، در حالی که مصرف آب رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

کاهش مصرف برق فملی در فروردین؛ رشد قابل توجه مصرف آب

به گزارش تحریریه معدن خبرگزاری صداوسیما، شرکت ملی مس ایران (با نماد فملی در بورس) ۱۵۰ هزار و ۴۷۸ مگاوات ساعت برق در فروردین مصرف کرده است. در مقایسه با ماه مشابه پارسال، فملی ۱۵ درصد برق کمتری مصرف کرده است.

این شرکت همچنین بالغ بر هفت میلیون مترمکعب آب در فروردین امسال مصرف کرده که نسبت به ماه مشابه پارسال، حدود ۷۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

هر مترمکعب آب با قیمت حدود ۱۶۸ هزار و ۸۰۰ تومان و هر مگاوات ساعت برق با قیمت بالغ بر سه میلیون تومان به شرکت ملی مس فروخته شده است.

فملی در فروردین امسال هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان هزینه انرژی (آب، برق، گاز، بنزین و گازوئیل) کرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.