اقتصادنیوز: ترامپ مدعی شد: اگر ایران سلاح هستهای داشت، تمام جهان گروگان گرفته میشد. من الان با ایران کاری دارم انجام میدهم که دیگر کشورها یا رئیسجمهورها باید خیلی وقت پیش انجام میدادند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، ترامپ در شبکه اجتماعی تروثسوشال نوشت:
صدراعظم آلمان، فردریش مرتس، فکر میکند داشتن سلاح هستهای برای ایران اشکالی ندارد. او اصلاً نمیداند در مورد چه چیزی حرف میزند!
اگر ایران سلاح هستهای داشت، تمام جهان گروگان گرفته میشد. من الان با ایران کاری دارم انجام میدهم که دیگر کشورها یا رئیسجمهورها باید خیلی وقت پیش انجام میدادند.
جای تعجب نیست که آلمان هم از نظر اقتصادی و هم در سایر زمینهها اینقدر وضعیت بدی دارد!

منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.