«دوزیست» در باغ فردوس تهران تمام می‌شود/ اکبر نبوی، محمدتقی فهیم و میلاد دخانچی داوری کردند

خبرآنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 19:31
دومین شب نقد تهران و مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه نقد، چهارشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در باغ فردوس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی موسسه دوزیست، دومین شب نقد تهران و مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه نقد، چهارشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در باغ فردوس تهران برگزار می‌شود.

این مراسم که اجتماع منتقدان و هنرمندان حول موضوع وطن است، هم‌زمان با اختتامیه سومین دوره جایزه نقد با موضوع نقد آثار چهل‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد. هیات‌داوران این دوره از رقابت‌های جایزه نقد، متشکل از اکبر نبوی، محمدتقی فهیم و میلاد دخانچی بودند. آثار برگزیده و ممتاز از میان ۲۴۰ اثر، انتخاب شده و در این مراسم جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

دومین شب نقد تهران به همت موسسه فرهنگی دوزیست و با مشارکت موزه سینما و کانون اندیشه جوان برگزار می‌گردد.

۲۴۲۲۴۴

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.