آغاز بازسازی واحد‌های آسیب‌دیده از جنگ تحمیلی سوم در تهران

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 18:22
رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران با اشاره به ثبت حدود ۴۳ هزار واحد آسیب‌دیده در شهر گفت: عملیات آواربرداری و بازگشایی معابر بلافاصله انجام شد و روند جبران خسارت و بازسازی واحد‌ها در حال پیگیری است.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، برنامه «میز اقتصاد» امروز با موضوع «بازسازی واحدهای آسیب‌دیده جنگ تحمیلی سوم» با حضور مسئولان حوزه نوسازی شهری، بازسازی مسکن و نظام بانکی، روی آنتن رفت و ابعاد مختلف روند بازسازی و تأمین مالی آن بررسی شد.

در این برنامه، علی‌اصغر کمالی‌زاده، مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران، به تشریح آخرین اقدامات و برنامه‌های نوسازی و مقاوم‌سازی واحدهای آسیب‌دیده پرداحت.

کمالی‌زاده با اشاره به اینکه شهرداری تهران از ساعات اولیه وقوع حوادث در مناطق ۲۲گانه وارد عمل شد گفت: آواربرداری و بازگشایی مسیرها در همان ساعات ابتدایی انجام و تردد در معابر برقرار شد.

وی افزود: در موارد خسارت‌های جزئی مانند شکستگی شیشه و در و پنجره تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان هزینه‌ها توسط شهرداری پرداخت می‌شود و شهروندان می‌توانند با مراجعه به نواحی شهرداری خدمات لازم را دریافت کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.