وزیر نفت در بازدید از ستاد شرکت پایانههای نفتی ایران ضمن قدردانی از تلاش و فداکاری کارکنان شرکت پایانههای نفتی ایران در روزهای جنگ تحمیلی سوم بر لزوم روایت این جانفشانیها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «محسن پاکنژاد» امروز (دوشنبه، هفتم اردیبهشت) در بازدید از ستاد شرکت پایانههای نفتی ایران از عملکرد قهرمانانه وزارت نفت و کارکنان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بهعنوان یکی از نمونههای افتخارآفرین یاد کرد.
وی در بازدید از شرکت پایانههای نفتی از عملکرد مطلوب و افتخارآمیز کارکنان این مجموعه در دوران جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد.
وزیر نفت در این بازدید، ایستادگی و حضور دائمی مدیرعامل، مدیران ارشد و کارکنان شرکت پایانههای نفتی در جزیره خارک را ستود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.