چراغِ محراب با «آگنیتاژ» روشن می‌شود

خبرآنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 17:01
نمایش «آگنیتاژ» به کارگردانی مریم مهریان از سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۵ اجرای خود را در مجموعه تئاتر محراب آغاز می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایران‌تئاتر، نمایش «آگنیتاژ» به نویسندگی رسول حق‌جو و کارگردانی مریم مهریان و تهیه‌کنندگی مجید یارندی‌پور از سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۵ اجرای خود را در مجموعه تئاتر محراب آغاز می‌کند. این اثر نمایشی هر شب ساعت ۱۹ در سالن استاد جمیله شیخی تماشاخانه روی صحنه خواهد رفت.

بازیگران این نمایش (به ترتیب نقش) حسین اسدی، مریم مهریان، اشکان صیادمحلی، مجیدیارندی پور و مصطفی آشتیانی هستند.

مشاور کارگردان: محمد علایی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: سارا سعادت‌نیا، دستیاریک: متینا اکبرزاده، دستیار دو: مجید یارندی‌پور، منشی صحنه: مریم عراقی، مجری طرح: رحمان محمدی، مدیران صحنه: علی‌اصغر بوربور، راجا بیلا، طراح صحنه و نور: مریم مهریان، طراح پوستر و بروشور: محمد علایی، طراح لباس: المیرا فرج‌اللهی، ساخت تیزر: رحیم علی‌پور و مدیر روابط عمومی: طیبه محرمی دیگر عوامل این نمایش هستند.

در خلاصه داستان نمایش «آگنیتاژ» آمده است: «داوود برادر ناتنی دریا برای رهایی از مشکلات و رسیدن به آرزوهایش با گرو گذاشتن خانه اجدادی به کمپ مرزی آگنیتاژ می‌رود تا در آن آرمان‌شهر زندگی جدیدی را تجربه کند اما دریا خواهرش برای بازگرداندن او به کمپ می‌رود و...»

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.