تصادف مرگبار در هرمزگان؛ ۴ کشته در محور میناب-سیریک

عصر ایران شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 21:06
وقوع تصادف شدید در محور میناب-سیریک استان هرمزگان منجر به جان باختن ۴ نفر شد. رئیس شبکه بهداشت و درمان سیریک با اعلام این خبر، از برخورد رخ‌به‌رخ دو خودروی سواری در کیلومتر ۲ این محور حادثه‌خیز خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک از تصادف مرگبار در محور میناب- سیریک با چهار کشته خبر داد.

محمد مدنی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: عصر روز شنبه در کیلومتر ۲ محور سیریک- میناب، حدفاصل جاده بندر سیریک به گروگ، برخورد یک دستگاه تیبا با پژو ۴۰۵ به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ سیریک گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه، متأسفانه سه نفر از پنج سرنشین تیبا شامل یک مرد و دو خانم (یکی حدود ۳۵ ساله و دیگری ۷۰ ساله) در دم جان باختند.

مدنی اضافه کرد: این حادثه در اثر برخورد رخ‌به‌رخ میان دو خودرو رخ داد. همچنین راننده پژو ۴۰۵ نیز از میان سه سرنشین این خودرو جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: سه مصدوم این حادثه به بیمارستان میناب منتقل شدند

گفتنی است این چندمین تصادف مرگ بار در این محور است که ضرورت دارد مسئولان امر تدابیر لازم جهت ایمن سازی این محور حادثه خیز را در دستور کار قرار دهند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.