محدودیت تیم‌های لیگ برتری در جذب بازیکن خارجی!

برترین‌ها شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 18:07
استخدام بازیکنان خارجی در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر ممکن است با محدودیت‌هایی مواجه شود.

ورزش‌سه: سخنگوی فدراسیون فوتبال در صحبت‌های امروز اعلام کرد؛ نامه‌هایی از برخی باشگاه‌های لیگ برتری به فدراسیون ارسال شده که آنها در ان اعلام کرده‌اند امکان خرید بازیکنان خارجی ندارند!

خارجی

طبعا واکنش به این مساله باید این باشد که آن باشگاه‌هایی که نمی‌توانند از خدمات بازیکن خارجی بهره‌مند شوند، فعلا این مساله را از برنامه خارج کنند اما از آنجایی که فوتبال ایران به دستورات و آیین‌نامه‌ها اعتیاد خاصی دارد، قرار است این مساله هم در هیات‌رئیسه مورد بررسی قرار بگیرد؛ انگار که خود باشگاه‌ها نمی‌توانند در این زمینه و درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود به نتیجه خاصی برسند و لزوما باید یک دستور آنها را از خرید بازیکنان خارجی منع کند!

این، عجیب‌ترین بخش صحبت‌های سخنگوی فدراسیون در بروزرسانی اخبار مربوط به جلسه امروز هیات رئیسه بود؛ با این توضیح که این موضوع هم در هیات‌رئیسه بررسی خواهد شد.

علوی به خبرنگاران گفت: فدراسیون و سازمان لیگ با در نظر گرفتن شرایط جنگ تحمیلی، قصد دارند برنامه خاصی برای فوتبال ایران در نظر بگیرند که خب این مساله هم با توجه به اداره باشگاه توسط بنگاه‌های اقتصادی بزرگ چندان ضروری به نظر نمی‌رسد و خود باشگاه‌ها می‌توانند صاحب اختیار مسائلی مالی مربوط به خودشان باشند و براساس آن تصمیم بگیرند. 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.