دغدغه تراکتوری‌ها برطرف شد

برترین‌ها شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 18:00
زیاد شدن سهمیه ایران در آسیا به نفع تراکتور تمام شده است.

خبرورزشی: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته طرح افزایش تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان را یک سال زودتر از موعد اجرایی کند. بر این اساس، سهمیه ایران که قرار بود «یک مستقیم + یک غیرمستقیم» باشد، حالا به دو سهمیه قطعی در مرحله گروهی تبدیل شده است. تغییری که بدون شک به سود فوتبال ایران تمام می‌شود.

425236

پیش از این، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که استقلال، تراکتور و سپاهان سه نماینده ایران در مسابقات آسیایی خواهند بود. با شرایط جدید، سهمیه غیرمستقیم تراکتور به مستقیم تبدیل می‌شود و این تیم نیز کار خود را از مرحله گروهی آغاز می‌کند. با این حال رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرده که تا این لحظه تصمیم قطعی درباره نحوه تقسیم سهمیه‌های آسیایی گرفته نشده است.

نکته جالب این ماجرا مربوط به تراکتور است که تنها نماینده ما در فصل جاری لیگ نخبگان بود ولی مقابل شباب الاهلی باخت و حذف شد. محمد ربیعی سرمربی تراکتور چند روز قبل بعد از منتفی شدن برگزاری لیگ، ابراز نگرانی کرد که تیمش باید در مرحله پلی آف به میدان برود؛ ولی اگر لیگ برگزار می شد، تیمش می توانست قهرمان شود و به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا شود. حالا با تغییر شرایط و بیشتر شدن سهمیه ایران در آسیا، نگرانی ربیعی و تراکتوری ها برطرف شده و این تیم می تواند امیدوار به حضور در لیگ نخبگان برای دومین سال پیاپی باشد.  

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.