درخواست پزشکیان از مردم: فعلاً نیازی به فداکاری نداریم، اما نیاز به کنترل مصرف داریم+فیلم

اقتصادنیوز شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:47
اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت: ما فعلاً نیازی به فداکاری مردم نداریم، اما نیاز به کنترل مصرف داریم. در خانه به‌جای ۱۰ چراغ، ۲ چراغ روشن شود؛ چه اشکالی دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور گفت: دشمنان زیرساخت‌های ما را می‌زنند و ما در محاصره قرار می‌دهند تا مردم ناراضی شوند و رضایت فعلی به نارضایتی تبدیل شود، نباید مردم اجازه بدهند زمینه نارضایتی بوجود بیاید.

 او افزود: ما فعلاً نیازی به فداکاری مردم نداریم، اما نیاز به کنترل مصرف داریم. در خانه به‌جای ۱۰ چراغ، ۲ چراغ روشن شود؛ چه اشکالی دارد؟

 

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.